Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. április 30., péntek

Meglepi a postaládában

Gyerekkori barátnőm, Karina indított márciusban egy kis játékot a blogján, amin én is részt vettem. Egy helyes csajos horgolt sapi volt a nyeremény, így mi igazából nem is a nyeremény miatt aktívkodtunk, csak úgy a részvétel kedvéért. Karina ezt azzal jutalmazta, hogy egy meglepi különdíjat is kisorsolt kisfiával Domával. Az alábbi képet az ő blogjáról csórtam, remélem nem haragszik meg érte. Íme a nyertes:

Később aztán mégis fény derült a meglepi kilétére, mert fejméreteket (körbe és búbtól karimáig) kért tőlem Karina. És innentől kezdve izgatottan vártam a Daninak készülő sapit. Minden nap kiváncsian nyitogattam a postaládát és ma végre ott díszelgett a nagy boríték, feladó: Karina. Gyorsan kibontottuk, és fel is próbáltuk. Szerintem írtó kis vagány! Nagyon ügyes vagy és tetszik nekünk nagyon! Köszönjük!!
Megpróbáltam készíteni néhány képet, hogy azonnal meg is mutathassuk, de Dani kevéssé volt közreműködő, így ezek sikerültek. :)


Ráadásként még egy nyakdíszt is kaptam, így együtt divatolhatunk majd Danival. Ezt a fenti kép jobb oldalán láthatjátok.



2 megjegyzés:

  1. Ó, de helyes benne, nagyon örülök, hogy jó lett, izgultam, nehogy kicsi legyen. Én is közhírré teszem akkor a képedet, ha lehet. Köszönöm, hogy ilyen gyorsan hírt adtál, nagyon örülök, hogy tetszik. A nyak-dísz kis extra meglepi, hogy össze tudjatok öltözni Danival, ha sétálni mentek..Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Karina! Ismeretlenül is gratulálok, nagyon ügyi vagy, és a fantáziád is szárnyal! Miért nem dolgozol a bébidivat szakmában? Az, hogy Daninak ilyen jól áll ez a sapi, az már csak hab a tortán. Bocsi, hogy ismeretlenül letegeztelek, nyugodtan visszategezhetsz, ha valamikor egyszer találkozunk. Üdvözlettel: Zsuzsa mama

    VálaszTörlés